Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzez powodu kompletnego braku argumentów , podnosisz kwestie, na ktore nigdy sie nie powoływałem - wrecz przeciwnie-od kilku lat mowie wyraznie, ze wszystkie japonskie firmy przezywaja zastoj a nawet regres - poza sportowymi maszynami w segmencie cross i enduro nie wypuszczaja w innych segmentach nic nowatorskiego lub wypasionego; podobnie jest z bmw - jedyna jaskołka jest supersport a swoja szanse mieli gdyby korzystajac z kasy rozwineli crossy i enduro husqwarny - ale tradycyjnie dla siebie dali z tym doopy...w ich gamie modelowej dominuja motocykle za ciezkie, mało zwrotne, z beznadziejnymi niskoobrotowymi silnikami (dwucylindrowki: bokser i rzedowka-chyba jeden z najgorszych silnikow w historii) oraz kiepskimi zawieszeniami... przeciwienswem jest np. ducati czy ktm - praktycznie brak motocykli nudnych i kanapowatych, wikekszosc modeli o ostrym i sportowym wizerunku, z wypasionymi zawieszeniami (np. wp) i hamulcami (brembo monobloc), dazenie do redukcji masy, zwiekszenia zwrotnosci, silniki lekkie i wysokoobrotowe, wiele modeli o geometrii i wygodzie utrudniajacej korzystanie przez starych dziadków i niedzielnych kierowców + w przypadku ktm armada zajebistych crosowek i enduro...wystarczy spojrzec na oferte ducati lub ktm - stary dziadek bujajacy sie na bmw po alpach nie ma tam czego szukać! na plus tez wyszedl triumph, ktory wypuscił za swietna kase modele R - gdzie za te pieniadze mozna znalezc widelec NIX30 i amor TTX 36??? nic tylko kupować - DAytona R kosztuje 10,5 tys. funtów!!! - to oferte innych stawia na przegranej pozycji....
Odpowiedzto czemu to ciezkiego ch...ja czepiasz sie tylko BMW zawsze? jak pisza o hondzie to nie piszesz dla dziadkow, jak pisza o suzuki to tez nie, tylko jak pisza o BMW to wtedy sie uaktywniasz ze swoim swiatopogladem? to wyraznie zakrawa na kompleks marki, mozna to rozwazac w kategoriach schorzenia psychicznego. napisz jeszcze ze dla dresow i dziadkow zarazem i bedzie wszystko jasne.
Odpowiedzkto ma tu kompleks nich czytajacy ocenią...wg mnie bmw jest wyjatkowo dziadkowe, zwlaszcza ze na polskich drogach dobre 80 a moze 90 % to gs-y z panami robiacymi nieciekawe wrazenie... spotkanie takiej grupki np. na stacji benzynowej wywołuje u mnie takie zazenowanie, ze czym predzej zwijam manatki...jezeli chodzi o japonczyków, to konsekwentnie pisze, ze z firm, ktore od 30 lat były w awangardzie, teraz siadły na laurach i poza crossowkami i takimi perelkami jak v-max, klepia tylko nudy i masówke...
Odpowiedznie no przysiegam kr...yn, to w koncu nie lubisz ludzi jezdzacych BMW czy samej marki bo widze ze chyba doszlismy do sedna, ze to jednak o ludzi chodzi, a ty wyzywasz sie na motocyklach. radze wyjechac z polski i zobaczyc jak to wyglada w innych krajach. moze schorzenie psychiczne ci sie poprawi i nie bedziesz musal lykac clonzepanu ty fanie OSTRYCH MOTOCYKLI DLA MLODYCH, nauczysz sie szanowac i respektowac pasje innych zamiast ich bluzgac za to ze wcale nie chca super ostrego mlodzienczego Ducati czy KTMa. A tak apropos to tu pojawia sie kolejny paradoks calej sytuacji, bo jak wiemy KTM czy Ducati raczej do tanich nie naleza, a wiadomo mlodzi ludzie zadko moga sobie pozwolic na cos drogiego i suma sumarom okazuje sie ze na KTM i Ducati glownie smigaja dziadki z kasa...
Odpowiedztak jak twoje prostactwo ujawnia sie w postach, tak o charakterze wypustów bmw swiadczy - starannie badana przez zarzadzajacych spółką - grupa docelowa klientów tych dziadkowozów; zapewniam, ze w europie zachodniej spedzam duzo wiecej czasu od ciebie i o ile na najrozniejszych turystykach bmw spotykam prawie samych bezjajecznych dziadków, to na ducati i zwlaszcza na ktm nie ma ich praktycznie wcale - maja za ostre silniki, za twarde zawieszenia i geometrie wykuczajaca korzystanie przez sflaczałych tatusiów po 50tce...zas na crossach i enduro nie ma ich praktyczie wcale...tak wiec przełknij swoja urazoną dumę gimbusa i daj na luz - albo jak cie to takbardzo uwiera to zmien motocykl na inna marke...
Odpowiedzczyzby ci sie zapas clonezepanu skonczyl? za ostre silniki, nie no prosze cie przestan bredzic, ktory silnik z ktorego ktm czy z ducati jest taki ostrzejszy niz odpowiednik z bmw? (pomijamy crossy bo ani bmw ani ducati ich nie robi) poza tym sproboj na V-ce pojechac 200km z srednia predkoscia 160-180km/h bedzisz taki ostry ze stracisz czucie w palcach na pol dnia, ale co tam bedziesz twardziel, FAN OSTRYCH MASZYN DLA MLODYCH, nie no k..wa kr..yn do potegi, globtroter przemierzajacy zachodnia europe w poszukiwaniu sflaczalych dziadkow na bmw i mlodziezy na ktm z twardym zawieszeniem, oredndownik i rycerz obronca ostrych jednosladow i ich jezdzcow, ale sie rozbawiem... hehehe dawno nie widzialem wiekszego i_d_o_t_y.
Odpowiedzuuu...widze, ze frustracja sie niezle wylała -mozna kończyc....
Odpowiedzhehehe frustracja, przeciez denerwowanie sie to niszczenie wlasnego zdrowia za glupote innych, nic z tych rzeczy, tylko mi ciezko przychodzi do glowy ze tyle kr...now dookola....
Odpowiedz